jan-en-fini-engeland-2017.reismee.nl

9e dag, dinsdag

9e dag

We waren laat vertrokken vanmorgen. Eerst hebben we nog geschoren. Bij gebrek aan een scheerkwast hadden we het eerst met een schuursponsje geprobeerd en later met een nieuwe afwasborstel. Als je wilt, kun je alles!

Het was al half twaalf eer we vertrokken. Eerst hebben we in de Farmshop aanmaakblokjes gekocht en lekker koffie/thee gedronken. Ondertussen het verhaal van gisteren met al die foto’s gedownload. Zij hadden wel internet. Wij konden geen verbinding maken!

Niet zo ver gereden vandaag. Via Knightsbridge, waar we naar het marktje zijn geweest, zitten we nu in St. Ewe bij een pub The Crown Inn. De weg hiernaar toe was maar één auto breed. Aan beide kanten zaten de takken tegen de spiegels en tegen de lak. We hoopten steeds niemand tegen te komen maar dat was natuurlijk ‘wishfull thinking’.

Onderweg kon ik mooi een foto maken van de automatische bomensnoeier! Even later wilden we toch even pauzeren en stonden behoorlijk scheef op een parkeerplaats. Daar waren geen blokken voor. Wel een verschil van wel 50 cm op 4 meter. Je ziet hoe ik rechtop sta en hoe scheef de stang in de bus is.

Maar goed aangekomen. We moesten wachten tot de pub open ging om half 6 en daarna hebben we er lekker een biertje gedronken en lekker gegeten. Het zonnetje schijnt en we zitten bij de bus met een kopje koffie.

Jan maakte nog een wandeling met Troela en kwam langs de hele oude kerk in St. Ewe met hele grote palmen. Daaraan kun je maar weer zien hoe warm het hier (zou moeten) zijn.

Morgen verder naar Lands End.

Joke van Kampen

Dat scheren met een schuursponsje had ik wel willen zien hoor.
En fijn dat het zonnetje schijnt, dan ziet de wereld er toch wel
een beetje gezelliger uit.

Liesbeth en Drik

Had je geen rougekwast bij je?? Haha..

Balt

Was Jan toch wel voorzichtig Fini met die schuurspons? Ik kan me voorstellen dat je de afwasborstel voortaan als basictool in je toilettas hebt.

Johan en Lia

Lachen echt wat voor jullie, goed bezig met een afwasborstel wat een geweldig idee