jan-en-fini-engeland-2017.reismee.nl

Welkom op ons reislog van onze reis naar Engeland in augustus 2017

Hallo en welkom op onze reislog naar het Verenigd Koninkrijk in augustus 2017!

Jan, Fini en hond (Parson Russell Terriër) Troela gaan begin augustus voor een week of drie naar Engeland. We vertrekken met de boot van Hoek van Holland naar Harwich en vandaar gaan we langs de zuidkust van Engeland helemaal naar Lands End. Althans dat is de bedoeling. Daarna langs de kust weer omhoog en dan via de geijkte plaatsen, zoals Glastonbury, Cambridge en Oxford weer terug naar Harwich.

Wij kijken al uit naar de gezelligheid van de Engelse pubs, hun lekker eten, maar we zullen ook een vismaaltijd aan de havens niet versmaden!

Wij zijn lid van Brit Stops.

Het Brit Stops systeem is eenvoudig: een verscheidenheid aan gastheren (pubs, wijngaarden, boerderijen, boerenwinkels, brouwerijen, etc.) nodigen leden van Brit Stops uit om in een veilige omgeving te overnachten, voor een maximum periode van 24 uur. Dit zonder enige betaling!

Een greep uit de doelstellingen van Brit Stops:

Het bevorderen van een positieve relatie tussen campereigenaren en de lokale producenten van regionale producten of diensten aan de lokale gemeenschap.

Het promoten van de verscheidenheid van lokale Britse producten aan een groter publiek.

Het verbeteren van de kennis van onze regionale producten en culinaire tradities zowel thuis als in het buitenland.

Het stimuleren van duurzaam toerisme door onze band met de lokale gemeenschap.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jan en Fini

en een poot van Troela

Wal en Nell van Gool.

Zo, jullie vinden het wel leuk dat we ook "meeliften"? Doen we dat toch.

Fini van Breugel

Zeker vinden we dat leuk!
Groetjes van ons

Liesbeth en Drik

Zo kunnen we lekker meekijken op jullie tocht. Gezellig!!

Balt

Jullie gaan veel moois zien met ook nog goed weer. Een klein gedeelte van jullie trip ken ik. Geniet er van. Blijf wel links rijden tot de veerboot naar Nederland.