jan-en-fini-engeland-2017.reismee.nl

Volop aan het voorbereiden

Net een afspraak gemaakt met de dierenarts voor de ontworming van Troela. Dat moet officieel door een dierenarts gedaan worden met de pilletjes die ik ook altijd gebruik, maar die handtekening en stempel moet in haar paspoort. Anders komen we het land niet in. Rabies (hondsdolheid) enting is ook belangrijk, maar die heeft Troela van jongs af aan al. Ik wil te allen tijde met haar weg kunnen en dan niet moeten wachten totdat die enting écht actief is.

De camper is zowat leeggeruimd. Nu in gaan richten. Ook best een karweitje, maar wel heel gezellig.

Het weekend komt Daniël nog en daarom vertrekken we maandag. Op ons gemak rond een uur of elf 's morgens. We hebben de middagboot. De reservering voor de eerste nacht is ook gemaakt. Dat is bij een pub in de buurt van Harwich en daar gaan we dan ook lekker eten.

Het weer ziet er goed uit. Windkracht 3 of 4 tijdens de overtocht, dus redelijk rustig.

Fini van Breugel

Wat een ontzettend leuk vooruitzicht.

wilma

ondertussen zijn jullie al in Engeland aangekomen. veel plezier en geniet er maar lekker van

Fini van Breugel

Wilma, we gaan maandag pas. Dit was nog 'slechts' een voorbereiding van het blog. Maar we zullen lekker genieten!

Willemien

Wat een geweldige rondreis gaan jullie maken, succes met de voorbereidingen en veel plezier, liefs

Dees

Engeland! Fantastisch! Ik ga jullie zeker volgen! Geniet ervan! En rij voorzichtig!?